Okamžitý přístup, přehlednost

Veškerá firemní dokumentace i důležité informace jsou v DMS Online uloženy tak, aby k nim kompetentní osoby měly okamžitý přístup. Sdílené dokumenty pak mohou být komentovány i upravovány jednotlivými účastníky. Všichni spolupracovníci mohou upravovat dokumenty bez ztráty předchozích verzí.

LCD

Intuitivní prostředí

Prostředí DMS Online je velice jednoduché a intuitivní. Mohou zde být snadno delegovány jednotlivé úkoly, k jednotlivým úkolům je možné zvolit termín splnění a připojit související dokumenty.

Dokumenty i úkoly jsou v systému snadno vyhledatelné.

Týmová spolupráce

Všichni zaměstnanci společnosti mají přístup k firemním informacím a dokumentů odkudkoliv. Díky
přehledu úkolů není třeba zasílat úkoly emailem, kde se mohou snadno ztratit.
Stejně tak i dokumenty.

Zařízení

Automatizace pracovních postupů

Díky velice jednoduchému přiřazení úkolů jednotlivým zaměstnancům a možnosti spolupráce na
úpravě dokumentů včetně jejich jednotlivých verzí a historie může být provoz společnosti
inteligentně automatizován. Navíc díky přehlednému výpisu úkolů nebude nudné volat jednotlivým
kolegům ohledně aktuálního stavu jednotlivých úkolů.