Okamžitý přístup, přehlednost
Veškerá firemní dokumentace i důležité informace jsou v DMS Online uloženy tak, aby k nim kompetentní osoby měly okamžitý přístup. Sdílené dokumenty pak mohou být komentovány i upravovány jednotlivými účastníky. Všichni spolupracovníci mohou upravovat dokumenty bez ztráty předchozích verzí.

Intuitivní prostředí
Prostředí DMS Online je velice jednoduché a intuitivní. Mohou zde být snadno delegovány jednotlivé úkoly, k jednotlivým úkolům je možné zvolit termín splnění a připojit související dokumenty.
Dokumenty i úkoly jsou v systému snadno vyhledatelné.
Týmová spolupráce
Všichni zaměstnanci společnosti mají přístup k firemním informacím a dokumentů odkudkoliv. Díky
přehledu úkolů není třeba zasílat úkoly emailem, kde se mohou snadno ztratit.
Stejně tak i dokumenty.

Automatizace pracovních postupů
Díky velice jednoduchému přiřazení úkolů jednotlivým zaměstnancům a možnosti spolupráce na
úpravě dokumentů včetně jejich jednotlivých verzí a historie může být provoz společnosti
inteligentně automatizován. Navíc díky přehlednému výpisu úkolů nebude nudné volat jednotlivým
kolegům ohledně aktuálního stavu jednotlivých úkolů.